Ako i vi počinjete od ponedelja, ali niste još odlučili koji je to ponedeljak ove godine, možda još uvek nemate jasan cilj i plan kako do vitke figure. Ako spadate u onu grupu koja motivaciju ima prvih par dana, a posle odustane, moguće je da ste izabrali pogrešan pristup ili verujete da postoji magična dijeta od 5 dana sa kojom ćete skinuti 3 kg dok trepnete.

Pitali smo vas – odgovorili ste:

  1. Razlozi zbog kojih ne trenirate – U najvećem broju ste mišljenja da nemate vremena. Ovo je uglavnom najčešći izgovor, a pod “optimalnom” fizičkom aktivosti smatra se da je dovoljno izdvojiti 15-30 min dnevno. Manjak motivacije i udaljenost teretane je karakteristično za osobe koje ne vole grupne treninge i da na jedan trening potroše 2 sata (sa dolaskom i odlaskom do teretane).

skidanje-kilograma

2. Šta vas najviše motiviše u procesu skidanja kilograma – Atraktivan izgled, logično. Instagram devojke sa trbušnjacima i izvajanim nogama imaju najviše lajkova, a najviše komplimenata ćete dobiti kada zračite i kada ste zadovoljni sobom. To ne znači da je potrebno da izgledate kao fitness modeli, ali haljina sigurno lepše stoji na usklađenim oblinama. Nije ni čudno što je anketa pokazala da je na drugom mestu cinjenica da se bolje osećate, a tu su i mame koje su se nedavno porodile i žele da povrate staru liniju.

.skidanje-kilograma4

3. Ishrana i trening – Ukoliko znate da ishrana čini 70% dobrog izgleda, a ostatak trening, vodićete računa o pravilnom unošenju namirnica u vaš organizam. Ukoliko mislite da treningom možete sagoreti sav višak kalorija koje ste dodatno uneli čokoladicom ili obilnim obrokom, varate se. Broj kalorija i njihova potrošnja zavise od vašeg bazalnog metabolizma. Da bi sagoreli čokoladicu od 50g, potrebno je da trčite na traci min 20 minuta. A sam proces topljenja masti kreće nakon toga, pa posle treninga nije poželjno jesti šta vam dođe pod ruku.

skidanje-kilograma3

4. Vežbe za zatezanje – Fokus je na jabučastom izgledu vašeg atributa. Ukoliko se ne krećete, imate kancelarijski posao, po ceo dan ste na fakultetu ili se izvrnete uveče u dnevnoj sobi ispred TV-a, posledica toga će biti spustena guza, bez oblika i prekrivena celulitom. Vežbe koje treba primenjivati su – “manje je više”. To znači da je bolje svakodnevno uraditi seriju vežbi, nego jedan dan intenzivan trening za koji vaš mišić nije spreman, jer je dugo bio neaktivan. Dobićete jako veliku upalu, koja će vašu motivaciju smanjiti, a šanse da odustanete uvećati.

skidanje-kilograma2

Šta možemo zaključiti iz ovoga?

Pre svega napravite realnu sliku vašeg izgleda. Zacrtajte sebi cilj. Ne opterećujte se kilogramima, jer nekada možete izgubiti samo 1kg, ali smanjiti obime za 10 cm i ući u manji broj farmerki. To znači da ste salo pretvorili u mišić, koji je po strukturi teži, a obline vašeg tela postaju definisane i “pomorandžina” kora na guzi se smanjuje.

Nakon toga, pronađite koncept koji vama najviše odgovara. Ukoliko niste osoba koja voli grupne treninge ili vas mrzi da svakodnevno odlazite sa posla u teretanu, možete trening odraditi kod kuće. Potpuno BESPLATNO pristupite našem treningu od 30 min i vidite da li vam prija ovakav vid treninga. Naš koncept se zasniva na funkcionalnim treninzima od 15 i 30 min, fokusirani na celo telo a i na pojedinačne grupe mišića. Ishrana je u skladu sa fizičkom aktivnosti i sa vašim bazalnim metabolizmom. Unos kalorija svake osobe je individualan, a zavisi od vaših parametara. U priručniku na 44 strane, koji je osmislio naš Smart Fit trener i prof. sporta Lily, objašnjeno je na koji način se kombinuju namirnice u okviru 4 grupe i kako da na jednostavan način bez dijeta, odricanja i gladovanja dobijete rezultat za već 30 dana. Transformacije naših korisnika govore više od 1000 reči.

Budi fit, a sit! Treniraj pametno, a ne naporno!