Savet koji nikako ne smete zaboraviti je da UNOSITE VIŠE TEČNOSTI U ORGANIZAM ukoliko želite da postignete bolje rezultate. Pod “rezulatima” mislimo i na ubrzavanje metabolizma, lepši tonus kože, hidratacija organizma, bolji rast kose i noktiju. Evo kako i zašto unos vode u organizam ubrzava mršavljenje.

Unos vode u organizam za brže mršavljenje

Voda nas pokreće

Bez vode čovek jedva da može da izdrži 48h, a posledica neuzimanja vode nakon 2 dana je potpuna dehidratacija organizma do stanja padanja u komu. Brinite o sebi. Nek vam čaša vode stoji na stolu kako bi se lakše setili da popijete. Postoje i različite aplikacije na telefonu koje vas mogu opominjati nekoliko puta u toku dana.

Voda brže sagoreva kalorije

Naučnici su došli do saznanja da osobe koje unesu 0,5 l vode u organizam u proseku sagore 30% brže i više kalorija nego osobe koje ne konzumiraju vodu.

Voda smanjuje apetit

Voda ima moć da vam otkloni želju za slatkišima, grickalicama ili preobimnim obrocima. Najbolje je popiti čašu mlake vode pred svaki obrok, kako bi se organizam brže pokrenuo za proces varenja.

Smanjuje uralne procese

U toku i nakon treninga voda nas hidrira i daje neophodnu energiju. Ne treba se “nalivati” vodom u toku treninga, jer postoji mogućnost da imate osećaj “bućkanja” u stomaku.

TRIKOVI ZA UNOŠENJE VIŠE TEČNOSTI U ORGANIZAM

  • Aromatizovana voda – u čašu vode ubacite komadiće vašeg omiljenog voća i/ili nane i voda će dobiti lepši ukus. Zanimljiva flašica sa infuserom za voće je pun pogodak
  • Čajevi kao zamena – Ukoliko niste ljubitelj vode, ali volite voćne i biljne čajeve , onda vam šolja omiljenog čaja može biti odličan izbor.
  • Flaša vode umesto čaše – nekim osobama je lakše da piju direktno iz flaše od 1,5 l smatrajući da na taj način lakše “nateraju sebe” da popiju zacrtanu količinu. Vredi probati.

Koliko je vode zaista potrebno za dnevni unos tečnosti?

To je zaista individualno i zavisi od našeg bazalnog organizma i fizičke aktivnosti. Lily je u priručniku za pravilnu ishranu dala svojim korisnicima na raspolaganje formulu koja pomaže da svaki korisnik programa može da izračuna koliko je njemu vode potrebno u toku dana.