Danas mnogi žive poprilično brzim životom, pa u nedostatku vremena biraju da se najpre odreknu zdravog obroka, jer smatraju da zdravo i ukusno ne mogu ići zajedno, pogotovo kada je u pitanju brza priprema jela.

Za pripremu zdravog, i ukusnog obroka nije potrebno mnogo vremena ukoliko imate odgovarajuće namirnice koje volite uz one koje su nešto zdravije, ako pustite mašti na volju, kao i ukoliko koristite odgovarajuće uređaje u čemu vam mogu pomoći višenamenski kuhinjski aparati.

Mnogi smatraju da je priprema zdravog, a ujedno i ukusnog obroka moguća jedino i isključivo ukoliko se potroši i mnogo novca i mnogo vremena, što zaista nije istinito. Hrana nam daje energiju i puni nam baterije, a zasigurno nas i održava zdravim i utiče na imunitet organizma i zdrav život, pa nema izgovora za preskakanje bilo kog obroka u toku dana. U daljem tekstu ćete imati prilike da pročitate kako da pripremite zdrav i uz to veoma ukusan obrok.

Kombinujte namirnice koje volite sa povrćem i voćem

Za pripremu obroka koji ćete sa užitkom jesti, a koji će u isto vreme veoma pogodno uticati na celokupan organizam nesumnjivo je najbitnije jesti one namirnice koje inače preferirate uz kombinaciju sa voćem i povrćem. Sigurno da postoji bar neko voće ili povrće koje volite da jedete, pa u zavisnosti od sezone, za spremanje zdravog i ukusnog obroka birajte ono što vam je ukusno i kombinujte ukuse za koje ste mislili da je nemoguće spojiti ih.

Ako na primer pak ne volite brokoli, ali volite pesto sos, kombinacijom ove dve namirnice dobićete obrok koji je veoma bogat vitaminima, a u isto vreme ćete ga pojesti sa slašću, jer će proizvod koji ne preferirate dobiti šmek onoga što zaisto volite da jedete. Ukoliko neko voće ili povrće ne možete da omirišete uopšte, najbolje je izmiksovati ga u seckalu ili aparatu koji posedujete za blendiranje i dodavanjem samo jedne banane ubićete sve mirise i ukuse namirnice koje ne volite, a koja je veoma zdrava za vaše organizam i imunitet.

Koristite začine za jači ukus hrane

Kombinovanje raznih začina veoma doprinosi samom ukusu jela, te ne čudi što predstavlja poseban izazov čak i samim kuvarima. Upotreba određenih začina u odgovarajućim količinama je veoma zdrava, a ujedno i svakoj bezukusnoj hrani daje poseban šmek i obogaćuje kompletan ukus. Prava kombinacija začina je ključ ka ukusnim jelima, a kako su začini neizostavni deo svake kuhinje, za spremanje ukusnog i zdravog obroka nije potrebno mnogo novca. Za pripremu ukusnog jela uglavnom nije neophodno upotrebljavati veliku količinu začina, ali je to svakako stvar ličnog ukusa, pa isprobavajte dok ne dobijete odgovarajući ukus.

Različiti začini

Svaki proizvod koji ne preferirate da konzumirate uz odgovarajuće začine dobiće izvanredan ukus. Da su začini zdravi govori podatak da oni ne samo da daju posebnu aromu hrani, već i olakšavaju njeno varenje i iskorišćavanje hranljivih materija u organizmu. Kako bi se postigla raznovrsnost nijansi ukusa, neophodno je umeti uklopiti različite začine, te budite maštoviti i isprobavajte dok ne dobijete željeni ukus. Takođe, neki začini imaju lekovita svojstva, te korišćenjem začina za pripremu jela doprinosite kako ukusnom obroku, tako i zasigurno zdravijem obroku.

Koštunjavo voće za zdraviji i ukusniji obrok

Nesumnjivo je da postoji određeno koštunjavo voće koje volite da jedete, te ne izbegavajte da ga koristite za pripremu bilo kog obroka. Koštunjavo voće je u zavisnosti od vrste veoma zdravo, čisti krv, čuva srce, jača mišiće, snižava šećer i pritisak i veoma dobro se ponaša u borbi protiv malignih oboljenja, te koštunjavo povrće predstavlja namirnice uz čiju konzumaciju mast nestaje. Dodavanjem nekoliko zrna svakoj salati doprineće posebnom i drugačijem ukusu, a ukoliko se koristi samleveno, svega stotinak grama kombinacije koštunjavog voća koje najviše volite daće posebnu aromu svakom mesu.

Ono što je veliki plus kada je koštunjavo voće u pitanje je činjenica da je reč o posnim namirnicama, pa ga možete jesti i tokom perioda posta. Kao i sa svim u životu, tako i sa koštunjavim voćem treba imati granice i ne preterivati. Orašasti plodovi su odlična preventiva kako bi se sačuvalo zdravlje, a u isto vreme imaju veoma posebnu aromu, pa je potrebno pronaći ono koje najviše volite da konzumirate i početi sa upotrebom u pripremi bilo kog obroka.

Za spremanje zdrave i ukusne hrane potrebno je samo malo volje i mašte. Kako biste spremali zdravije obroke koji su ujedno i ukusni, pronađite inspiraciju surfujući internetom i obezbedite svom organizmu ono što mu najviše prija.