“Kako mogu da dobijem mišiće na stomaku – ABS?” Kako smo mnogo puta dobili ovo pitanje kao glavno interesovanje, želimo da se vratimo osnovama koji su bitni da bi se ostvario taj cilj.

Dobijanje ABS nije lako i mnogo ljudi bude frustrirano i ubrzo odustaju jer ne znaju put ka tome. Potrebno je vreme da se izgradi trbušni zid, kao i održavanje forme mišića koji uvek privlače pažnju. Ako ste spremni da imate sexy stomak, evo odakle treba da krenete ka ostvarenju rezultata.

1. Jedite zdravo
Da li ste ikada čuli da se kaže da su ABS napravljeni u kuhinji, a ne u teretani? Dobro, nije da je sve ide iz kuhinje, ali odabir namirnica je jako bitan ako želimo da dobijemo te mišiće. Ako jedete brzu hranu i stvari koje sadrže puno masti, to će biti zadržano u vašem telu i najpre se sve zadržava na jednom mestu, a to je naravno oko i preko vašeg stomaka. Pametno izbalansirana ishrana koja ne sadrži gomilu štetnih masti je prvi korak koji vodi ka lepom stomaku sa trbušnjacima. Idealna je kombinacija nemasnih proteinskih namirnica sa povrćem, puno tečnosti kao i unos složenih ugljenih hidrata.

2. Radite ABS treninge
Kao i svaki drugi mišić na telu, ako želite da vam se vide trbušnjaci, morate da ih izgradite. Svi mi imamo mišiće na stomaku, ali samo uz redovan trening možemo da sagorimo višak masnoće koji zaklanja naše mišiće. Pogledajte ove super vežbe koje možete da radite u svom domu i već za 30 dana da vidite rezultat.

https://www.instagram.com/p/BJhfyvojUqN/?taken-by=smartfit.rs

3. NE ODUSTAJTE!
Nismo rekli da će biti lako, ali svaki trud se isplati. Zato ne odustajte ako ste 7 dana radili vaš trening i brinuli o obrocima, a rezultata još nema. Da bi imali ravan stomak sa trbušnjacima bitna je konstantnost i upornost. Pokušajte da zadate sebi izazov od 30 dana i iznenadite se kakav uspeh možete da postignete.

Dakle, prave namirnice, njihovo pametno kombinovanje, trening i upornost doneće nam zagarantovano stomak koji smo oduvek želeli.

Treniraj pametno, a ne naporno!